Hendrik Beerda heeft in de afgelopen 27 jaar ervaring opgedaan in marketing, brand consultancy en interim management in de onderstaande sectoren:
- Charitas: o.a. met het Goede Doelen Merkenonderzoek
- Cultuur: o.a. met het Cultuursector Merkonderzoek en het Continu Bezoekersonderzoek
- Dagrecreatie, o.a. met het Dagattracties Merkenonderzoek
- Evenementensector, o.a. met het Evenementen Merkenonderzoek
- Horecasector, o.a. met het Horeca Merkenonderzoek
- Overheid: diverse gemeentes, provincies en citymarketing-organisaties, o.a. met het Steden & Streken Merkenonderzoek en het Overheid Merkenonderzoek
- Retail, o.a. met het Retail Merkenonderzoek
- Sponsorsector, o.a. met het Sponsor Merkenonderzoek
- Sport, o.a. met het Sportsector Merkenonderzoek
- Uitgeefsector: o.a. met het Boekensector Merkenonderzoek
- Zorgsector, o.a. met het Ziekenhuizen Merkenonderzoek
- Financiële dienstverlening
- FMCG
- IT
- Media
- Medische producten
- Onderwijs
- Telecom
- Zakelijke dienstverlening