Inhoud Continu Bezoekersonderzoek

Met het onderzoek wordt duidelijk a. wie uw bezoekers zijn, b. hoe uw organisatie en de publieksactiviteiten worden gewaardeerd, c. welke verbeteringen gewenst zijn, d. wat de economische waarde van uw organisatie is, e. wat de effectiviteit van de marketingcommunicatie is, en f. welke ontwikkelingen er zich op alle onderzoeksfactoren voordoen. Hierbij worden de prestaties van uw eigen organisatie vergeleken met de gemiddelden binnen de sector en het segment waarbinnen uw organisatie actief is.

U kunt hier het overzicht bekijken met alle onderwerpen die in het Continu Bezoekersonderzoek aan de orde komen. Hoe de onderzoeksrapportage plaatsvindt ziet u hier.

Onderzoeksaanpak
Op uw eigen onderzoekswebsite kunt u de volgende handelingen uitvoeren:

  • Uitnodiging voor het onderzoek aanmaken
  • Vragenlijst op maat maken
  • Onderzoeksresultaten inzien en analyseren

Na het aanmaken van de uitnodiging distribueert uw organisatie deze zelf - per brief of e-mail - onder de bezoekers. In de uitnodiging staat een onderzoekscode waarmee de bezoeker thuis - via internet - toegang krijgt tot de vragenlijst. Het onderzoek kunt u op veel onderdelen op maat maken. Verder kunt u vier vragen naar eigen inzicht aanmaken. 

Kosten
De jaarlijkse kosten voor deelname aan het Continu Bezoekersonderzoek bedragen € 950 (tot een maximum van 3.000 netto-respondenten per jaar). De eenmalige opstartkosten zijn € 250.  Deze kosten zijn exclusief btw. Voor de verrijking van de bezoekersgegevens met Mosaic-profielen worden geen kosten berekend.